Livrare

POLITICA DE LIVRARE

Produsele se livrează de către vânzător, direct la domiciliul cumpărătorului / adresa specificată de acesta.

Transportul se asigură prin firma de curierat FAN Curier.

Taxa de transport este de 25 RON pentru comenzi mai mici de 500 RON

Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 24 ore de la confirmarea comenzii, prin email. Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de maxim 2 zile lucratoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucratoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră.

Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.

Pentru produsele ce nu sunt pe stoc sau se aduc la comanda, pretul afisat este orientativ, pretul final va fi comunicat inainte de livrare.

Retur


POLITICA DE RETUR:

Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos:

Clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris prin deschiderea unui tichet pe support.ght-net.ro sau sa trimita un e-mail la sales@ght-net.ro unde vor specifica următoarele:

-     produsul/produsele pe care doresc să le returneze

-     motivul returului

-     opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei

Te rugam sa te asiguri ca ai indeplinit urmatoarele conditii:

·       Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te că produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțină nici o data cu caracter personal și să poată fi adus la versiunea inițială de software.

 ·       Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

 ·       Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile (produse oferite cu titlu gratuit) cu care a fost livrat.

 ·       Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

 ·       Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

 ·       Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele la care a fost înregistrată cererea de retur,  preluarea va fi refuzată.

Modalități de retur:

Prin deschiderea unui tichet pe support.ght-net.ro. După care vom lua legatura cu tine prin e-mail sau telefon.

Va trebui sa ne descrii motivul returului și să ne specifici numărul comenzii sau a facturii aferente produsului / produselor la care dorești sa faci retur.

Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

Returnarea se poate face doar prin servicii de curierat rapid, nu si prin posta.

 

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comerț la distanță

Cumpărătorul, persoană fizică, are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

·       ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

·       ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

 

Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:

Contravaloarea bunurilor returnate vor fi achitate exclusiv prin transfer bancar. Nu vom trimite bani în plic și nu există posibilitatea ridicării personale. 

Banii vor fi vizibili în contul tău sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice de la aprobarea cererii de retur și nu mai târziu de 30 zile de la preluarea coletului. Pentru acest lucru v-a trebui să ne transmiți următoarele date printr-un email ori in cererea completata pe support.ght-net.ro:

  1. Numele Prenumele
  2. CNP
  3. Numele Bancii
  4. Numar cont IBAN